maandag 19 augustus 2013

........*Steeds*een*stukje*.......

 
Zo is het maar net.....gewoon doorgaan, zodat deze Marmelade-quilt dus bijna klaar is ! Iedere dag quilt ik zo'n beetje 1 ring en al die kleine beetjes helpen dus wel ! Natuurlijk quilt ik niet als het heel erg warm is, want dan lees ik de boeken van Julie Klassen. Mmmmm.......wat zijn dat mooie, fijne verhalen zeg !
 

 
Ken je ze ? Als je van de films houdt als: "Sense and Sensibility" en "Pride and Prejudice" zou je deze boeken echt moeten lezen. Een en al kostuum, bediendes, lady's en (onbeantwoorde) liefde. Ik geniet er heel erg van ! Inmiddels ben ik een derde boek van haar aan het lezen......"De juffrouw uit Devonshire".
 
 
 
Intussen genieten we ook ontzettend van onze vakantie. Het is een heerlijke zomer, waarin we zowat iedere dag wel op het strand te vinden zijn. Om de jongens en Kyra te laten zwemmen ;-) Je kunt je dan afvragen wie er het meeste geniet......Zodra de jongens in het water zijn, is Kyra er niet bij weg te slaan. Het is een échte waterrat ! Het maakt voor haar niet uit of de golven enorm zijn, ze laat zich gewoon in de golven vallen en zwemt alsof haar leven ervan af hangt. Een prachtig gezicht !
 
 
Vorige week sprak ik een mevrouw met een Golden Retriever net als Kyra die dus helemaal niet het water in ging: bang van de golven.....die bleef de hele tijd langs de vloedlijn heen en weer lopen. En Kyra maar zwemmen.....zo zie je maar weer, zowel bij mensen en bij dieren zijn we allemaal verschillend.
 
 
Geniet nog lekker van de zomerse temperaturen !
Fijne week !
 

9 opmerkingen:

Ineke zei

Wat wordt je marmelade-quilt mooi!!!
Wat is dat leuk, zo'n hond/waterrat!!!
Geniet nog maar lekker va je vakantie!

Diana zei

Marmelade zijn geweldige zomerstofjes. Heb net van een jellyrol een top klaar maar het quiltwerk stel ik nog een paar maandjes uit tot het wat koeler is.

Anoniem zei

Ha, wij, mijn dochter en ik zijn ook fan van Julie Klassen, vorige week nog het nieuwe boek gelezen de dienstbode van fairnbornhall. Prachtig, veel lees en quiltplezier. Groeten van Marjanne Verdoes

Anoniem zei

Oh ik zal ook eens gaan zoeken naar de boeken van Julie Klassen.
Mooi is de quilt en goed dat je zo consequent doorpit. Groetjes Wilma

Annemarie zei

De quilt is echt prachtig! De kleuren zijn erg mooi! Ik ben ook fan van Julie Klasen. Volgens mij heeft mijn moeder bijna al haar boeken. En ik mag ze dan van haar lenen. Het zijn heerlijke boeken om te lezen. Nog een fijne vakantie! Groetjes, Annemarie

carina zei

Ik ben weg van de kleuren mooi. Heerlijk even vasthouden die vakantie gevoelens er komt weer mooi weer aan zeggen ze

Yvonne zei

Wat een mooie stofjes, zo te zien niet allemaal uit dezelfde serie (of vergis ik me?) maar wel heel goed bij elkaar gezocht qua kleur! Wordt er helemaal vrolijk van!

Kathinca zei

Julie Klassen ga ik opzoeken. Een goed kostuumdrama lust ik altijd wel. Die marmelade quilt komt ook met kleine beetjes af, de kleuren blijven prachtig (de prints ook!)

Phyllis zei

Wat een heerlijke kleuren, die quilt, ja, Marmelade is een enige collectie, net als de andere collecties van B&C. Mijn hond houdt gelukkig helemaal niet van water, bij de flinke regenbui wil hij ook al naar huis. Vind het schattig om te zien die zwemmende honden, maar ja, dan moeten ze ook weer droog worden....