zondag 7 september 2014

Hoever ben ik met de Gossip ?


Na een heerlijke zomer, is het weer tijd om het bloggen op te pakken. Het is te lang geleden ! Maar ik heb intussen niet stil gezeten, de blokken van de Gossip in the Garden rollen van de band......
Het is ook zó leuk om te doen, steeds anders stofjes kiezen (best lastig af en toe), verschillende technieken en dan zien hoe mooi hij wordt !


Vorige week ben ik met Rianne naar een gezellige ochtend geweest in Dreischor : Gossip in de Boerentuin. Echt leuk, er hingen nog twee Gossips die af waren. 


En gisteren ben ik met Ans en Rianne naar de Algemene Quilttentoonstelling in Arnhem geweest. Samen met nog een hele bus vol Zeeuwse dames. Het was een prachtige tentoonstelling waar ik veel foto's heb gemaakt die ik jullie van de week nog ga laten zien.


Fijn om zulke dingen  met je quiltvriendinnen te doen, zo krijg ik meteen weer veel inspiratie en zin om aan een nieuw project te beginnen......maar eerst ga ik de Gossip afmaken natuurlijk en mijn SBS ligt ook de hele zomer al te wachten om gequilt te worden.


Ik heb de blokken even bij elkaar gelegd, zo kun je zien hoe het ongeveer gaat worden:


......en Banjer staat er ook half op zie ik........17 jaar is hij al geworden van de zomer, best oud hè, voor een kat !
Tot snel en een fijne zondag !

8 opmerkingen:

brigitta seinen zei

Hè gezellig dat je er weer bent. Wat zijn je blokken voor de Gossip mooi geworden. 17 jaar is inderdaad al een hele leeftijd voor een kat.
Succes straks met het doorquilten van je SBS. Groetjes, Brigitta

Sis Voorn zei

Welkom back ;)
Je bent lekker ver gekomen met Gossip, het middenstuk kriebelt ook bij mij !

Marijke zei

Wat een leuke blokken heb je gemaakt
echt een gezellige quilt!
groetjes van Marijke

Ineke Original zei

Goed hoor. Ziet er erg leuk uit.

Quilting Moesje zei

Wat een mooie kleuren !
veelmGossip plezier :0))

jolanda zei

Leuke Gossip blokken laat je zien!

marga zei

Die wordt mooi en het lijkt mij leuk om er aan te werken.
groeten
Marga

Karen zei

Such pretty quilt blocks. I do not have this pattern but enjoy seeing other quilters making them.