zondag 7 december 2014

Bijzondere ontmoeting....

Gisteren ben ik heerlijk wezen lopen met Kyra op de dijk bij de haven. Het blijft een prachtige plek, ieder seizoen zie je weer andere dingen. Zo zag ik gisteren hier een zeehond die net een vis gevangen had. Gefascineerd heb ik de hele tijd staan kijken.In eerste instantie dacht ik dat het een vogel ofzo was, maar toen ik even stond te kijken zag ik dat het een echte zeehond was ! In de Grevelingen !   Heel bijzonder en zo dichtbij ! Als we op het strand lopen zie ik regelmatig zeehonden in de Noordzee, maar hier zie je ze minder. Even later werden we getrakteerd op deze prachtige luchten. 


Nog nagenietend van deze bijzondere ontmoeting, ben ik verder gegaan aan een blok voor de Gossip in the Garden. 


Ook dit was weer een afwisselend blok. 


Het gaat nu echt opschieten met mijn Gossip. Ik moet alleen nog de 2 laatste blokken. Die met de Dresden Plate en met de Hexagonnen. 


Daar ga ik vandaag maar lekker mee verder. Dresden Plate malletjes kopieëren en uitknippen en dan stofjes uitzoeken. Tis er precies weer voor.....
Fijne zondag iedereen !

9 opmerkingen:

Judith zei

Ik ben het met je eens, het is er precies weer voor! Geniet ervan, fijne zondag.

Yvonne zei

Prachtig Margreet, dat water met die lucht erboven! Het was vandaag heerlijk quiltweer dus je zult vast de nodige steekjes hebben gezet!

Marijke zei

Ja leuk zo'n ontmoeting met een zeehond!
Prachtige blokken!
groetjes van Marijke

Pierelantijntjes zei

mooie natuurfoto Margreet. Zo je quilt schiet al op. Leuk hoor.
Hele fijne week toegewenst!
liefs Ester

brigitta seinen zei

Wat heerlijk dat jullie zo dicht bij zee wonen. Wat een verrassing een zeehond in de Grevelingen. Ik snap dat je daar lang van kunt nagenieten. Je Gossip wordt prachtig. Succes met de laatste 2 blokken.

Merian zei

Mooi wordt jou Gossip ook.
Ben ook net met deze blokjes bezig.
Van de week komen ze op mijn blog!!
Groetjes Merian

Guusje, zei

Wat een prachrige foto en wat wordt je Gossip mooi. Ook voor jullie hele fijne fijne Kerstdagen en een geweldig 2015.

Anoniem zei

Leuke post, ik zag u via andere haaksters, leuk om hier te lezen...groetjes ❤

sanpiseth40 zei

I think this is one of the most significant information for me.
And i’m glad reading your article.
But should remark on some general things, the web site style is perfect,
the articles is really great : D. Good job…
หนังแอ็คชั่น