donderdag 6 oktober 2016

Gossip in the Garden is klaar !

Eindelijk weer eens een berichtje, jullie zouden bijna gaan denken dat ik niet meer quilt ;-) hahahaha  Maar niets is minder waar, ik ben enorm actief geweest qua quilten. Als eerste wil ik jullie graag mijn Gossip in the Garden laten zien. Die is alweer een tijdje af en ik vind hem heel mooi geworden. Het is een echte "Margreet"quilt geworden.
 
 
Deze quilt heb ik vrij intensief doorgequilt. Het is mij namelijk opgevallen, dat ik de quilts die ik  op tentoonstellingen zie die intensief zijn doorgequilt, het mooist vind.
 
 
 
Om quiltinspiratie op te doen, neem ik veel close-up foto's van quilts. Meestal quilt ik rechte lijnen. Liever geen cirkels enzo...teveel gedoe, want dan moet ik mijn quiltring te vaak draaien.
 
 
 
Het liefst quilt ik in de zomer, omdat dan het licht zo goed is. Lekker op de bank buiten in de zon.
 
 
 
 
Ik gebruik een Aunt Becky en een vingerhoed om te quilten. Zo heb ik het geleerd en nu na ongeveer 10 jaar oefenen, kan ik zeggen dat ik het goed onder de knie heb. Mijn quiltjuf zei altijd: Gewoon doorgaan, niks uithalen, want anders komt die quilt nooit af ! Dat probeer ik in mijn achterhoofd te houden, ook al lukt dat niet altijd hoor !
 
 
Het is een ontzettend leuke quilt om te maken. Het leuke eraan vind ik, is dat het verschillende blokken zijn. Steeds iets anders, dat houdt het leuk ;-)) En ik werk ook graag met veel verschillende lapjes en kleuren. En dat heeft deze vrolijke quilt allemaal !
 
 

20 opmerkingen:

ria zei

Erg mooi je Gossip in The Garden super mooi gequilt.
Ik heb hem zelf ook eens mogen quilten erg mooie quilt om te quilten.
Ik dacht dat ik lang weg was geweest :-) maar ik zie dat jij ook een hele tijd niets hebt geschreven op je blog.
Fijn dat je er ook weer bent.

groetjes Ria

Ineke zei

Jeminee, wat een schitterende quilt is de Gossip! En je hebt het prachtig gequilt!

Annerose zei

Wunderschön. Ich bin begeistert.
Liebe Grüße Annerose

Annerose zei

Und sehr schön gequiltet. Großes Kompliment.
Liebe Grüße Annerose

Hennie zei

Wat een S*U*P*E*R mooi quilt is dit, ik ben het helemaal met je een hoe meer een quilt doorgepit is hoe mooier elk steekje maakt hem mooier.

Gr Hennie.

conny's quilts en creaties zei

Wat een schitterende quilt is het geworden. Je hebt hem hem prachtig doorgequilt. Echt genieten!

quiltverslaafd zei

Prachtig en zo intersief met de hand gepit een hele klus maar heel mooi.
Fijn weekend groetje Leintje

quiltsathome zei

Hij is zeker erg leuk geworden !

Wilma Kuin zei

Erg mooi!!! En ja ik begrijp je,...
Vind het prachtig als er heel veel steekjes worden gequilt!!

Merian zei

Hij is heel mooi doorgequilt, je kunt er trots op zijn!
Leuk om weer een Gossip tegen te komen.
Groetjes Merian

Unknown zei

oh ja, hij is prachtig geworden!

Joanne zei

Bednakt voor het inspiratie!
Ik kwam net u blog tegen via via blogland!
Ik heb helemaal vergeten dat ik heb "Gossip in the garden" !
Tijd om het uit de la te halen! En een nieuwe project te beginnen!

groetjes,
Joanne

Karen zei

The quilt is very well done. Thank you for sharing the pictures.

Elvira zei

Que trabajo tan precioso, enhorabuena por todas las horas recreadas en el.
Besos

Quilting Moesje zei

k Laat hier toch even aan je weten (o)
dat ik je blog berichtjes ...echt wel ..mis :o((
Zag een glimp van je sterretje per dag quilt in wording via via op FB ;o)
erg leuk en mooi...:o))
Toen ik toch stempels had en er aan eentje begonnen ben ...kan ik ook niet meer stoppen
Groetjes hoor !
Simone

carla zei

Ooh, ziet er supergaaf uit! :)

شركة المثالية zei



شركة تنظيف منازل بالخبر
شركة تنظيف كنب بالخبر
شركة تنظيف مكيفات بالخبر

sanpiseth40 zei

I think this is one of the most significant information for me.
And i’m glad reading your article.
But should remark on some general things, the web site style is perfect,
the articles is really great : D. Good job…
หนังแอ็คชั่น

sanpiseth40 zei

nice article great post comment information thanks for sharing.
หนังดราม่า

Health is Wealth zei


Apna Showroom Fishnet Stockings for Women Sexy Black Net Pattern Stockings Big Mesh Free Sizewith desent Look
Apna Showroom Geeta Laxmi Women's High Waist Lace Fishnet Lingerie Stockings (Black, Free Size) - Pack of 2with desent Look
Apna Showroom Fishnet stocking for Women Sexy Black Net Pattern Medium Mesh Free Size with desent Look
Apna Showroom Fishnet Stockings Imported Women's Pantyhose for Women Stockings (Black_apswphose)
Apna Showroom Women's Pantyhose Stockings (Multicolour, Free Size) -Combo of 3
Apna Showroom Women's Pantyhose Stockings for women (Multicolour, Free Size) -Combo of 3
Apna Showroom Women's 2 Pantyhose Long Exotic Stockings Tights Free Size Black with desent Look