donderdag 17 april 2014

Hollandse Tulpjes

Eigenlijk hoef ik hier toch niks aan toe te voegen ? Heerlijk, zo'n veld vol Hollandse tulpjes. In mijn favoriete kleuren......
 
 
Zo vrolijk als de echte tulpen, zo vrolijk is ook mijn tafelloper van de "Prairie Women's Sewing Circle"ook geworden. Lekker frisse kleurtjes, en met een beetje fantasie lijken de blokjes ook nog eens op tulpjes......

*Ü*Ü*Ü*Ü*Ü*Ü*Ü*Ü*Ü*
 
Dit blokje heet officieel "Bear's Paw", eigenlijk vind ik het altijd best een stoer blok. Maar zo met die fel gekleurde stofjes, heeft het ineens een heel andere uitstraling.
 
 
Geel, de kleur van Pasen en Lente....nog een paar daagjes en dan is het al weer zover. Toch nog maar een bosje halen om gezellig op tafel te zetten. Staat altijd zo leuk !
 
 
Zie je mijn doorgequilte bloemetjes? Vond ik er helemaal bij passen.....

 
Fijne Paasdagen voor jullie allemaal !


10 opmerkingen:

Judith zei

Mooi quiltje hoor margreet, prachtige kleuren ook.

Marijke zei

Leuke en vrolijke quilt en geweldig de velden met tulpen doet mij echt denken aan vroeger als kind...
Onze ouders namen ons met oma en opa mee naar de bollenvelden... en dan zo'n bloemenslinger voorop de auto...
Fijn Paasweekend,
groetjes van Marijke

Yvonne zei

Een van mijn favorieten se Bear Paw. Leuk zo met al die vrolijke kleurtjes!

Ineke zei

Wat een schattig tafellopertje, ook een prachtig blok heb je ervoor gebruikt.

Fijne Pasen, liefs, Ineke

Phyllis zei

Ik vind je tafelloper super! Sowieso al een leuk blok, maar je stoffenkeuze maakt het helemaal top, enig!

Atelier Hartendief zei

Leuk Margreet!
Groetjes Marijke

carina zei

Heerlijk die bollen velden. Jammer als ze weer gekopt worden. Ja ik vind het ook een stoer patroon. Maar nu lekker vrolijk

Guusje, zei

Mooie loper en wat een mooi patroon de tulpen zijn prachtig.

Anja.M zei

Erg mooi quiltje, lekker vrolijk.
Quilt groetjes Anja.

Annemieke zei

Leuk zo'n lopertje. Ik loop ook al lang met een lopertje in gedachten. Nou ik die van jou zie krijg ik er veel zin in. Je kleuren zijn heel leuk bij dat bruin en je bloemetjes goed te zien. Ze lijken inderdaad op tulpen, grappig.
Groetjes
Annemieke