zondag 13 april 2014

**Twinkel**Twinkel**Twinkel**

Tuurlijk kon ik het niet laten: Stilzitten staat nou eenmaal niet in mijn woordenboek......Vorig jaar had ik al eens een mallensetje van Clover gekocht, met grote en kleine mallen om sterren te maken....voor ooit......Nu ik even mijn handen vrij heb (omdat mijn SBS nog niet is gedubbeld), ben ik tussen mijn blauwe lapjes gedoken en maakte ik alvast deze sterren:
 

Ik ben gek op sterren, geen idee waarom, maar ik val er gewoon op...Mijn andere sterrenquilt is dan ook mijn favoriete quilt. Vooral in de winter, als het wat kouder wordt. Die quilt is namelijk ook nog eens gevuld met heerlijke wol. Lekker warm !
 

 
Hoe groot gaat deze worden ? Geen flauw idee....totdat ik het genoeg vind ? ;-))
 
 
Wel komen er tussen de blokken nog (donker)blauwe driehoekjes, zodat de sterren nog mooier uitkomen. Voorlopig kan ik nog wel een paar sterren maken, er ligt een fijn stapeltje te wachten.


13 opmerkingen:

Atelier Hartendief zei

Wordt leuk Margreet !
Groetjes Marijke

Berna zei

Dat wordt vast een hele leuke quilt! Staat nog op mijn "wil ik maken" lijstje en dan wrs de rode variant.
Het is ook een lekker project om ergens mee naar toe te nemen.
Fijne avond.

Hennie zei

Mooi Margreet, die blauwe sterren, helemaal mijn kleur. Lijkt me erg mooi met donker blauwe driehoekjes ertussen, succes.

Groetjes Hennie.

Ineke zei

Heel erg mooie sterretjes!!!

Ieke78 zei

Leuk, die sterretjes!!!

Phyllis zei

Enig! Ben gek op sterren!

Marjan zei

Heel mooi! Ik heb ook nog een sterretjes-beginnetje liggen, in het paars!

Pierelantijntjes zei

echt superleuk Margreet! Sterren zijn zeker leuk!
fijne week, liefs Ester

Martine zei

Dit is ook een leuk werkje om ergens mee naar toe te nemen.

Petra Prins zei

Geweldig! 'k Ben ook dol op sterren en dan vooral zo'n stapeltje!

Annemieke zei

Ja een erg leuk patroon en mooi dat blauw met die bruine tinten.Ik was je even kwijt, weet niet wat ik gedaan heb, maar ja ik vond je weer;)
Groetjes
Annemieke

carina zei

Mooi je sterren ! Lekker doorgaan zodst je een heerlijke grote quilt hebt! Mooi die kleurencombi met dat bruin

Willy zei

De kleuren/stoffen zijn ook erg mooi.