vrijdag 12 maart 2010

Effe d'r uit

Vanochtend kreeg ik ineens een ingeving: Ik wilde wel eens even lekker helemaal d'r uit. Eigenlijk zouden vanmiddag naar Zoutelande gaan, maar door omstandigheden ging dat niet door. Daarom vond ik het wel een goed plan om weer eens naar Brielle te gaan, naar "Het Quiltgebeuren". Dus naar mijn moeder gegaan en die had er wel oren naar. Na een lekker bakkie koffie, hup in de auto naar Brielle. De winkel was nog niet eens open toen we er aankwamen. Dus hebben we eerst maar even bij "Het doosje van Lobs" een heerlijk zakje slagroomtruffels gekocht. Die vinden we zó lekker!! Intussen was de quiltwinkel open en konden we tussen de stofjes neuzen of er nog iets van onze gading bij was. Ik heb altijd een beetje moeite met kiezen: ik zie namelijk altijd veel te veel moois wat ik het liefst meteen mee wil nemen. Maar ik heb me kunnen inhouden en deze prachtige lapjes mochten mee naar huis:

Hier kun je ze nog iets beter bekijken:

Ook heb ik nog een stukje Steam a Seam gekocht. Superhandig spul. Kortom: het was heel gezellig en met een lege beurs en een goed gevoel gingen we weer naar huis.

Daar aangekomen zag ik deze twee torteltjes zitten die heel verliefd zijn. Schattig hè!!
Fijn weekend iedereen!
PS: De nieuwe lapjes ga ik gebruiken voor mijn sterrenquilt en de Civil War BOM ...
Daar kun je nooit genoeg voor hebben liggen.

7 opmerkingen:

'n Elzetje zei

Goed plan Margreet, zo'n onverwacht uitje! Kun je soms echt aan toe zijn en heerlijk van opknappen. Leuke stofjes heb je weer gekocht.
Fijn weekend hoor; groetjes,
Idelet

marijke zei

Leuke lapjes heb je gekocht en wat ga je er nu van maken?
Fijn weekend groetjes Marijke

Marion zei

Mooie stofjes heb je gekocht. Ben benieuwd wat je er van gaat maken!

Pierelantijntjes zei

Mooie lapjes Margreet, echt jouw kleurtjes. Oei, het doosje van Lobs ben ik van de week ook geweest. Niet goed voor de lijn, ahum.
Wat een schattige tortelduifjes.
Fijn weekend,
groetjes van Ester

Mascha zei

Dat was dus een goed plan om onverwachts naar Brielle te gaan. Mooie inkopen gedaan. Veel plezier ermee.
Groetjes Mascha

La Maison zei

Toevallig kom ik op je blog en heb me direct bij je volgers gezet.
Kom ook eens bij mij kijken, gezellig.
Leuk om alles bij jou te lezen wat een prachtige quilts maak je.

Groetjes
Hermine

conny ten berge zei

Die onverwachte uitjes zijn vaak het leukst!
En je hebt prachtige stofjes gekocht (daar kun je héle leuke hexjes van maken ;o)))