maandag 11 juni 2012

Topperdetop....

....er is alweer een top af ! Deze keer is het mijn Aussie. Nadat alle blokken aan elkaar waren gezet, was het de beurt aan de rand. En laat ik daar nou best wel tegenop hebben gezien....heel onnodig bleek achteraf.....het was een makkie....en nog leuk om te doen ook !


Dit is'm in z'n volle glorie, hangend over onze houtvoorraad:


En hier een close-upje van de rand:


Ach...soms hebben foto's geen heel verhaal nodig....toch ? !



Dit is de quilt zoals hij in de Quiltmania stond. Alleen weet ik nog niet zeker of ik er nog een extra rand aan  toe zal voegen. Eerst maar even op ons bed leggen of de maat een beetje klopt......


Dat is nou het handige van quilten; wil je het groter ? Nou dan maak je hem toch groter ! Even een extra rand eraan en....hupla....je quilt past precies.....Wat een heerlijke hobby ! !


19 opmerkingen:

Ellie's Quiltplace zei

Ik vind 'm schitterend Margreet!
En het doorquilten, weet je al hoe je het gaat doen? Hij zal dan nog veel mooier gaan worden!

Quilting Moesje zei

Geweldig :o))))


Vielen al de driehoekjes mee ? kan me bijna niet voorstellen , heb nog nooit een rand en driehokjes gemaakt , t lijkt wel heel veel werk ...
Maar zo mooi geworden !

Veel (door)quiltplezier ook !
Groetjes,
Simone

Tilly zei

Je aussie is erg mooi geworden Margreet, complimenten. groetjes

Phebe and Jane zei

Wauw, Margreet, wat is dit een mooie quilt geworden. In al haar eenvoud gewoon prachtig. Ik kan me voorstellen dat je er trots op bent.
Groetjes,
Marian

Annelie zei

"vol bewondering"
Die is mooi geworden.

Annelie

Anoniem zei

Absolutely beautiful Margreet!

Guusje, zei

Hij is prachtig geworden. En wat heb je dit snel gedaan.

Heleni zei

Helemaal geweldig Margreet. De kleuren zijn erg mooi.

groet, Heleni

Juicybear zei

Ik vind hem helemaal geweldig zeg, echt super mooi.
Groetjes Anneke

Terray zei

WAUWWW schitterend mooi geworden zeg!

Groetjes
Tertia

quiltingmieke zei

piep


zo prachtig dat die is meid

knuf mieke

Anne zei

Jeetje, wat mooi!
En wat snel!

Marijke zei

Mooie quilt geworden!
groetjes Marijke

Ineke zei

Wat een schitterende TOP!!!

Anoniem zei

Prachtig Margreet
Heerlijke rustige top.
Groetjes WilmaO

Judith zei

Inderdaad, wat een heerlijke hobby! Laatst had ik een gesprek met een bruidspaar en zij wist mij te vertellen dat ze geen hobby's heeft. Sneu vond ik het! Arme vrouw, gelukkig zijn wij wel lekker verslaafd. Prachtige quilt, en mooie rustige kleuren ook!

Marja zei

Ook weer zo'n schitterende top!
Jij gaat wel als een speer zeg:)

Groet,
Marja

Hubertine zei

Wow wat een beauty. Chapeau!
Groetjes,
Hubertine

Annemieke zei

Erg mooi geworden Margreet! En mooie foto's van hem zo bij dat hout.
Groetjes
Annemieke