zaterdag 1 juni 2013

Geluk....

Even op de fiets naar mijn moeder. Het is ongeveer 5 minuutjes fietsen en zodra je het erf oprijdt, waan je je in een oase van rust. Mijn moeder heeft een enorme tuin, die boordevol staat met bloemen, planten, struiken en oude bomen. Ze vindt het dan ook helemaal niet erg als ik een bos bloemen knip voor thuis......
 
 
Er zitten seringen in, boterbloemen, korenbloemen, judaspenning, vergeet-me-nietjes en hostablad. Kon je maar even ruiken, de seringen ruiken heerlijk zoet......bijna bedwelmend.....
 


 
Dat is nou voor mij geluk, zomaar op zaterdagochtend een mooie bos bloemen plukken in de tuin van mijn moeder..........En ik denk dan meteen terug aan vorig jaar, toen mijn vader het ook allemaal nog heeft gezien.......wat gaat een jaar toch snel voorbij.........
Geniet van het leven, het duurt maar even...........
 

7 opmerkingen:

Gonny zei

Heerlijk zo'n 'ouderwetse' pluktuin. Dat jij en je moeder er nog lang van mogen genieten!!!

Judith zei

Zeker een geluk, lekker dat je ook even bij je mams bent geweest! Goed weekend,

Annemarie zei

Wat een bijzonder blogje, dank je wel! Geniet van de bloemen! En koester de mooie herinneringen aan je vader! Groetjes, Annenarie

Phyllis zei

Je hebt helemaal gelijk!

Anoniem zei

Ja meid, je vindt het zo gewoon als ze er zijn en dan.....opeens valt er iemand weg. Gelukkig woont je moeder dichtbij en wat heerlijk zo maar een boeket uit de tuin kunnen knippen. Fijn weekend. Groetjes Wilma

Annemieke zei

Yep, je hebt het helemaal bij het rechte eind. En Super zo'n bos. Ik heb meteen even wat berichtjes van jou ingehaald vanwege vakantie. Je bent al ver met een aantal quilts. Je dresden plate top vind ik ook erg leuk geworden.
Groetjes
Annemieke

Nathalie zei

Geluk zit 'm in kleine dingen, genieten en 'pluk de dag'! Dat heb je even letterlijk gedaan...