woensdag 26 juni 2013

Sweet home......

Afgelopen zaterdag was er bij ons in 't dorp een gezellige fair. Natuurlijk móesten wij daar even heen ! Niet alleen voor de gezelligheid, maar ook voor de rommeltjes......En kijk eens wat mijn mams onder een kraampje vond: Een prachtige oude naaidoos. Er mist een knopje en een paar scharniertjes, maar is het geen plaatje ! Ik ben er superblij mee !
 
 
 Het Engelse blad "Country Homes and Interiors" vind ik altijd zo fijn om te lezen en door te bladeren. Daar zag ik al een paar keer van die leuke vlaggetjes voorbij komen. Daar ben ik mee aan de slag gegaan en dit is het voorlopige resultaat:

 
In Engeland heb ik een Cookiestamper met "Home Made" erop meegebracht. Er zit ook een lekker recept bij en die heb ik van 't weekend gemaakt:
 
 
Verder doen Kyra en ik het vandaag rustig aan.....we zitten allebei in de lappenmand.....Zelf heb ik een zere keel en voel me niet echt lekker. Ik denk dat ik snotverkouden ga worden.....
Kyra is het hele weekend lamlendig geweest, wilde niet eten en geen rondje lopen. Op maandag gauw naar de dierenarts. Conclusie: Maagdarminfectie en hoge koorts, 40+ graden ! Arm hondje.....afijn, een paar prikken verder voelt ze zich al iets beter, maar eten doet ze maar matig. Ik hoop dat ze snel opknapt, want dit is niks ! Wij kruipen lekker onder een warme quilt en wachten tot het leed geleden is........
 



14 opmerkingen:

Juicybear zei

Leuk zeg je naaimandje en vlaggetjes, heel veel beterschap voor jou en Kyra, ik zit zelf ook al in de lappenmand.
Groetjes Anneke

hennie zei

leuke naaibox heb zelf ook zo iets .wens jullie allebei beterschap hoor. gr.hennie

Phyllis zei

Leuke naaidoos en ditto koekjesstempel, wat enig, nog niet eerder gezien. Die vlaggetjes zijn heel leuk, toch leuker dan al die kant en klare plastic dingen als je een keer iets te vieren hebt, toch? Ik zit samen met je in de lappenmand, heb een hele nare hoest opgelopen na 2x achter elkaar kou gevat te hebben. Buh. Maar een huisdier dat ziek is vind ik altijd veel erger, ze kunnen ook niks zeggen, he? Gelukkig gaat dat iets beter, dat is altijd een opluchting. Beterschap allemaal!

Annemieke zei

Mooie naaidoos, er zit zo'n mooi handvat aan voor zover ik het kan zien. Ooit kocht ik er een, haalde hem uit elkaar en verfde hem rood (misschien op mijn blog gezien?). Dat was veel werk joh! Zo is hij ook mooi vind ik. Je stempel is super, zou iets voor mijn koekjes bakkende dochter zijn;)Koop graag hetzelfde blad, kan je lekker in weg dromen. Vlaggen worden ook leuk.
Heel veel beterschap!
Groetjes
Annemieke

Merian zei

Leuk die stempel voor de koekjes.
Beterschap voor jullie allebei!!
groetjes Merian

Nathalie zei

Die vlaggetjes heb ik ook ooit eens gemaakt, wat een klus he! Maar wel voor jaaaaaaaaren eer van je werk. En die koekjesstempel is op zich al om te smullen, de koekjes zullen super zijn zo!

conny's quilts en creaties zei

Beterschap. Leuk die naaidoos en die koekjes zien er heerlijk uit.

Ritainquiltland zei

Leuk die naaibox. Zelf heb ik er ook eens één op een rommelmarkt gekocht.
Heel veel beterschap voor jullie beiden.

jolanda zei

Wat zijn je vlaggetjes leuk geworden en die cookiestamper vind ik ook geweldig!! Ziet er toch veel leuker uit op deze manier hé?
Veel sterkte voor jullie zieken hoor. Doen jullie maar even lekker rustig aan. ;-)

Judith zei

Oh wat een leuke naaidoos. Vroeger haalde we daar onze neuzen voor op. Wilde we niet hebben. mijn tante had er een op pootjes. Maar ja niemand die hem wilde, en dus bij het grofvuil. En nu..... SPIJT natuurlijk. Geniet jij van je mooie mand.

Suuske zei

Wat een gezellig blog heb je. Ik heb even een stukje teruggelezen en gekeken op je Pinterest. Leuk zeg! Binnenkort ga ik ook een account aanmaken, het is gewoonweg té leuk! Ik zie dat we qua interieur dezelfde smaak hebben!

Groetjes, Suzanne

Guusje, zei

Wat een mooie vondst en wat een heerlijke cookies. En dan gestempeld met zo'n geweldige stempel mooi hoor.
Heel veel beterschap voor jullie beiden.

Hubertine zei

Wat een leuke spulletjes allemaal! Die stempel had ik nog nooit gezien, heel erg leuk! Veel beterschap voor jullie allebei! Niet fijn :-(

Annemarie zei

Super leuk de naaidoos. Wat kun je daar dan blij mee zijn hé. Hoop dat jullie intussen weer wat zijn opgeknapt. Groetjes, Annemarie