donderdag 18 oktober 2012

Écht Quiltweer !

Met dit druilerige weer is het nou echt quiltweer vind ik.  Terwijl de kids een leuke film kijken (het is Herfstvakantie) , pak ik mijn Huisjesquilt erbij en quilt in de donkerrode rand een mooie kabel.
 
 
Deze schommelstoel is mijn nieuwste aanwinst: gekregen van mijn moeder, lief hè ! Stond al jaren op de zolder, was beloofd aan mij......nu is het er dan eindelijk van gekomen. Hij was rood, niet bepaald mijn favoriete kleur, dus heeft DH hem wit geschilderd. Je hebt dan meteen een heel andere stoel ! Ik ben er helemaal blij mee........

 
Hier kunnen jullie de kabel goed zien, er is één rand af. Aan de tweede wordt gewerkt....
 
 
 De tuin is nu echt herfstig aan het worden. Kalebassen en pompoenen liggen bij de deur voor de sfeer.......
 
 
Ja, jullie zien het goed: We hebben paddestoelen in eigen tuin. Niet echt een goed teken denk ik in het gazon, maar het zijn wel schattige kleintjes.......
 
 
 
Onze eerste sierappeltjes !! Een prachtig gezicht, ze fleuren de tuin helemaal op !
 
 
Het blad van de klimhortensia kleurt zo mooi geel.....
 
 
Ik kan zo genieten van de Herfst.....ieder jaargetijde heeft zijn charmes hoor, maar de Herfst heeft bij mij toch wel een streepje voor ! Vooral omdat het dan weer écht Quiltweer wordt !

7 opmerkingen:

Pierelantijntjes zei

Hij wordt prachtig Margreet!
FIjn he, al die herfstdingen. En de schommelstoel is geweldig!!!
liefs Ester

Ineke zei

Mooi, die kabels op de rand!!! En je huisjes-quilt is prachtig. Hoeveel huisjes zijn het?
Sier-appeltjes vind ik ook zo mooi!
Groetjes

belarmina zei

me gusta tu mecedora, es realmente guapa y el jardín para disfrutar mucho
saludos

Het zonnetje in huis zei

Hallo Margreet,

Met open mond zit ik naar je quilts te zien op je blog, ooit wil ik dat ook écht wel leren hoor, zo knap !!!

En prachtige herfstfoto's , geniet er maar lekker van allemaal in je opgefriste schommelstoel.

Groetjes, Jaimie

yvonne zei

De quilt gaat prachtig worden.
En geniet maar lekker van dit weer.

gr yvonne

ria vogelzang zei

Dat is zeker een prachtige stoel geworden! Volgens mij hadden wij vroeger precies dezelfde...
Je huisjes worden echt heel mooi; en die kabel erom staat echt prachtig!
Veel plezier met de herfst; ik geniet ook altijd zo van de kleuren.
Groetjes, Ria.

Pierelantijntjes zei

En?.... ben jij ook nog naar de handwerkbeurs geweest?
Het was weer geweldig!
groetjes van een arme maar gelukkige Ester ;-)