maandag 29 oktober 2012

Even bijpraten....

Kijk eens waar mijn DH mij meer verraste: Een prachtig quiltrek, helemaal gemaakt zoals ik hem wilde en in 't wit geschilderd. Al een paar jaar stond die hoog op mijn verlanglijstje en nu staat hij te pronken in onze kamer. Er zitten wel 4 latten op waar je een quilt overheen kan hangen. Ben er superblij mee !
 
 
 
Dan mijn huisjesquilt: die is bijna klaar, de rand is af en de tussenbiesjes ook. Alleen twijfelde ik erg over of en hoe ik die huisjes nou eens moest doorpitten. Maar ik ben eruit: ik quilt om het dak en in het midden van het huis. Inmiddels ben ik over de helft van de huisjes, dus hopelijk istie voor 't weekend af !
 
 
Want ik heb namelijk de randstof gekocht, bij "De Quiltster". Het is een geel ruitje geworden, die vond ik meteen het mooist.
 
 
Ook de voor mijn SBS ben ik er geslaagd, een prachtige blauwe stof voor een brede rand erlangs.
 
 
En deze.....die kwamen net op het moment binnen, toen wij er waren. Kleine ieniemini pakketjes van diverse series. Ik viel op de "Everlastings", kocht een fatquater en naaide er dit weekend een miniquiltje van. Istie niet schattig ?? (nu nog even dubbelen en doorpitten natuurlijk.........)
 
 
De nieuwe "Daphne's Diary" is weer genieten geblazen.
 
 
Helemaal omdat ons bedrijf er met wel twee pagina's in staat !!!!!!!
 
 
Het ziet er heel mooi uit en we vinden het superleuk dat we erin staan. Dus als je hem in huis hebt: blader snel door naar pagina 28 of (als je hem niet hebt) kijk dan even hier (klik) om naar onze website te gaan.
Fijne dag !

12 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Schattig quiltje van die stofjes zo joh, the fabricks make the quilts, en je rek.....geweldig, ziet er heel sfeervol uit zo met de quilts.

carina zei

Prachtig je quiltrek! En eeeeh trots zeker op je inbreng in zon leuk blad! En natuurlijk nice quiltje groetjes carina

Nardy zei

Leuk quiltrek; kan je nog meer genieten van je quilts. Mooie stoffen heb je uitgezocht. Groetjes Nardy

Guusje, zei

Wat een prachtig rek en wat staan de quilts er mooi op. Veel plezier bij het quilten van de huisjes en wat een mooie randstof heb je uitgezocht.

Anoniem zei

Wat een grote lieverd is jouw DH. Prachtig rek is het geworden. Je huisjesquilt is ook al zo mooi. Je bent goed bezig. Groetjes Wilma

Edith zei

Een geweldig quiltrek met erg mooie quilts erop! En leuke stofjes voor je projecten, veel plezier met quilten

Ritainquiltland zei

Fijn zo'n handige man. Kun je je quilts mooi etaleren. En straks weer twee quilts erbij. Mooi hoor!

jolanda zei

Wat leuk Margreet dat jullie in de Daphne's Diary staan!!! Ik ben een grote fan van dat blad en lees elk lettertje dat erin staat. De nieuwe ligt hier in huis, maar ik was er alleen nog niet toe gekomen, maar nu ik weet dat jij erin staat ga ik gelijk kijken. ;-)
De stof voor je SBS rand vind ik er geweldig bij staan!!!!!

Carin zei

Wat een schitterend quiltrek !

Terray zei

Wat een boffert ben jij zeg!! met zo'n mooie quiltrek kunnen je net zulke prachtige quilts mooi pronken in de woonkamer.
Prachtig gezicht!

Groetjes
Tertia

Pierelantijntjes zei

Super dat quiltrek!
En wat ontzettend gaaf dat het bedrijf in Daphnes siarie staat!!!! Helemaal goed zeg. Zal ook eens gaan kijken daarnaar.
liefs Ester

Unknown zei

hoi hoi
wat heb je toch een handig man zeg.Alles maak hij gewoon erg leuk zo kan je ze altijd zien.

groetjes!!