vrijdag 24 september 2010

Zoveel leuke dingen....

Terwijl Kyra haar ochtenddutje doet, kan ik even een berichtje schrijven. (Eerst even een slokje koffie...mmmm...) Van de week heb ik toch nog kans gezien om deze 3 sterretjes in elkaar te zetten. Het einde is in zicht hoor, ik denk dat ik er nog 8 moet maken. Ook heb ik nog 3 blokjes van mijn SBS gemaakt, maar die laat ik pas in Oktober zien...nog even geduld dus..

Terwijl ik vanochtend de boodschappen deed, ben ik even naar de Bruna geweest om te kijken of de nieuwe Quiltmania er al was. En die hadden ze ! Er staan leuke dingen in jôh !! Je zou er meteen aan beginnen. Maar zoals veel quiltsters heb ik eigenlijk veel te veel dingen die ik zou willen maken of aan beginnen. Gisteren heb ik Deel 2 van de Cat Quilt uitgeprint, ook alweer zo'n ontzettend leuk project. Ik denk dat ik daar van 't weekend maar mee start.
Mickey moet het niet zo hebben van Kyra en dus mag die boven op mijn hobbykamer op een lekker zacht fleeceplaid slapen. Wat een bofkont eigenlijk!!

Dit is één van de leuke quiltjes die in de Quiltmania staat van September/Oktober, echt zo'n gezellig herfstquiltje....
En wat dacht je van deze, staat ook op de voorkant, dat vind ik nou een heerlijke quilt om 's avonds onder weg te kruipen als de wind loeit om het huis...paar kaarsjes aan, houtkachel die knettert....Laat de herfst maar komen !!

Wat is het toch heerlijk om weg te dromen over allerlei projecten die je graag nog eens zou willen maken. Quilten/Patchen verveeld nooit! Er is altijd wel iets leuks om te beginnen. Al zijn het kleine quiltjes, als je er maar plezier in hebt om ze te maken!! Heel fijn weekend iedereen!!!!

10 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

mmmm... even een slok koffie hoor....

je sterren zijn prachtig. Je gebruikt prachtige kleuren. Er staan zoveel mooie quiltjes in de quiltmania....

Anoniem zei

Oh Kyra is so gorgeous. And it is nice to have a coffee and read QuiltMania, we have to wait until mid November for this issue! Your SBS blocks are wonderful, lovely fabrics. Kind regards, Ann

Mascha zei

Het zijn prachtige sterren. Wat een schatje is Kyra,toch. Net als Mickey trouwens.

Guusje, zei

Mooie sterren heb je er weer bij en ja de quiltmania is deze keer weer erg mooi.

Hubertine zei

Wat een bofkont, die Mickey. De Quiltmania is idd erg leuk deze keer, maar ik heb ook de extra seizoensuitgave Herfst Quiltmania gezien en die is ook geweldig!!
Je hebt mooie blokjes gemaakt!
Groetjes Hubertine

Marie-Anne-José zei

Wat hebben Mickey en Kyra het goed getroffen bij jullie. Denk dat ik ook eens snel op zoek ga naar de quiltmania na het lezen van je verhaal. Ben benieuwd naar je SBS blokjes. Fijn weekend en groetjes van Marianne

AnitaA zei

Wat een mooie sterren heb je er weer bij gemaakt !
Ik ga vandaag ook eens kijken of ze de Quiltmania hier al in het dorp hebben, bedankt voor de tip.
Groetjes Anita.

Annemieke zei

Gezellig zo met je beesten! Ik ben ook een enorme fan van Quiltmania en ondertussen al jaren lid. Je sterren zien er mooi uit, leuk om te zien als die klaar is. Ben benieuwd.
Groetjes
Annemieke

quilting Jeannet zei

Leuk was de quiltmania weer he, vind ik niet altijd, de vorige vond ik tegenvallen maar nu staan er erg leuke dingen in, je zou wel overal aan willen beginnen, dat boek van die FQuarters heb ik ook, van Lori Smith, ook al zo,n inspirerend boek.

groetjes, Jeannet

yvonne zei

Als ik het zo lees,moet ik ook naar nederland even de quiltmania gaan kopen .
Vroeger was ik lid er van ,maar ze zijn niet altijd even leuk en nu koop ik het los.
Je sterren zijn prachtig geworden .
En de beesten heerlijk zijn ze,wij krijgen 28 oktober er weer een puppie bij
ga dus nu alles opruimen en schoonmaken .
Want ik ga de heledag bij de mand zitten dan .
groetjes yvonne