vrijdag 4 juni 2010

Mmmm..de zon schijnt uitbundig

Oh wat heerlijk hè, eindelijk laat de zon zich weer eens van zijn goede kant zien! Wij gaan er van 't weekend eens goed van nemen. Morgen hebben we een snuffelmarkt georganiseerd. De hele week ben ik al bezig om allerlei spullen die we toch niet meer gebruiken, en dus alleen maar op de zolder liggen, te verzamelen om dus morgen te verkopen. Het ruimt lekker op hoor! En het lijkt wel of er iedere keer nog meer bijkomt....
Toch heb ik van de week nog sterren gemaakt: Vier van elk. Ik heb ze even buiten op de tuintafel gelegd, want mijn viooltjes doen het zó mooi!

Gisteren heb ik nog even mijn sterren op de grond gelegd om te kijken welke kleuren ik nog moet gebruiken in de quilt. Zoals je ziet moet ik nog 5 grote sterren maken, dan is het grootste gedeelte af.
Van de week kun je me trouwens van maandag t/m donderdag weer op de bank vinden, helemaal gekluisterd aan de buis. Ik weet het, we zouden eigenlijk minder TV gaan kijken, maar hier maak ik toch écht een uitzondering voor: Springwatch !! Wat een prachtig natuurprogramma !! Het komt op BBC2 van 21-22 uur. Kijken hoor!! Het is iedere avond weer genieten.
Onze twee katten genieten ook van het mooie weer, zo lui zijn ze. Hier hebben ze net gegeten en zijn ze dus aan het uitbuiken. Wat een katteleven toch.... Fijn weekend iedereen !!!

9 opmerkingen:

katrien zei

heel leuk je sterren.
Genieten maar van het zonnetje.

Dorine zei

Mooi die sterren en die viooltjes. Je zou er zo een kopje thee bij drienken. geniet van het mooie weer.
groetjes Dorine

Madammeke Ongeduld zei

mooi sterren en viooltjes luie poezen de zon is er en madam gaat voor tv zitten als dat niet luieren is geniet ervan

Mascha zei

Je schiet al lekker op met de sterren. wat een leven die katten, om jaloers op te worden.
Groetjes Mascha

Elisabeth zei

Jou sterren zijn echt heel mooi en de kleuren ook, zo'n mooie country look.
Groetjes Elisabeth

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooi, je sterren en je schiet al lekker op! Die viooltjes lijken wel door jou gerangschikt te zijn (lol) ze zijn prachtig. Heerlijk, die poezen, die kunnen zo echt genieten!
Groetjes, Cisca

Marie-Anne-José zei

Prachtige sterren en viooltjes!
Ik wil me ook aanmelden voor de SBS bee. Ik las dat ik dan bij jou moet zijn. Elke 20e een up-date. Maakt het nog uit hoeveel. Op dit moment heb ik er vier af en het is heel leuk om te doen. Ik maak van elk blok zelf de mallen op een zelfde manier, niet alles door elkaar zoals in het boek. Ik heb wel de zes inch aangehouden van het blokje en gebruik een inchliniaal bij het tekenen. Soms kun je mallen ook in een ander blok weer gebruiken, dat is dan handig. Ondertussen probeer ik te bedenken hoe ik ze aan elkaar ga maken, maar dat weet ik nu nog niet. Eerst eens kijken hoeveel ik er ga maken. Ik ben ook nog met dear Jane bezig. Daar heb ik nu vijf rijen van. Die zet ik wel aan elkaar zoals in het boek, die vind ik zo mooi.
Groetjes van Marianne

Pierelantijntjes zei

Je viooltjes zijn schitterend en je sterren ook. Wat liggen de poezen er heerlijk bij!
Ik probeer morgen even langs te komen hoor.
Groetjes van Ester

Marjan zei

Prachtig, je sterren! Dat gaat een fantastische quilt worden. En wat staan je viooltjes er vrolijk bij...
Groetjes,
Marjan