vrijdag 20 mei 2011

Stralende Sterren

Nu pas merk ik weer, hoe fijn het ook al weer was om te quilten. Zonder erbij na te denken steekje na steekje zetten en heerlijk op het gemakje doorpitten. Zo ongemerkt ben je dan ineens lekker opgeschoten. Het scheelt ook dat het de afgelopen dagen niet zo warm was en ik heb zelfs gisteren met de quilt buiten zitten quilten !
Je kunt al goed zien waar ik ben gebleven. Handig hoor, je quilt gewoon iedere keer een ster en dan weer op naar de volgende.
Als je de quilt nu oppakt, voelt hij ook anders aan, ik weet niet....steviger of zo.
Na deze liggen er nog twee op me te wachten om doorgepit te worden: De Jellyrol-quilt en de CAT-BOS-quilt. De stofjes daarvoor zullen denk ik morgen of anders begin volgende week komen. Opnieuw heb ik de lapjes besteld in Amerika, het scheelt je zoveel geld ! Er was nog een actie met de verzendkosten, die waren tijdelijk een stuk lager.
Ben je nieuwsgierig geworden waar ik ze heb besteld ? Oké dan, klik dan maar even hier. Vandaag heb ik een kleine schoonmaak gehouden in mijn hobbykamer. Hier heb ik diverse patronen geplaatst. Helaas kreeg ik van de beheerder meteen een mailtje dat ik er teveel had opgezet. Je mag er maximaal 10 opzetten en ik had er 16 ! Balen, dus ik heb er weer een aantal afgehaald. Nou ja, als er dingen zijn verkocht dan vul ik het gewoon weer aan, toch ?! Iedereen een heel fijn weekend !! Liefs, Margreet

17 opmerkingen:

Marisa zei

What a great job!!! That quilt is absolutely gorgeous!!!
Nice weekend!
Marisa

Laurencetd zei

Bravo ! J'adore ce modèle.

Wilma Kuin zei

Het ziet er prchtig uit!!! je schiet al lekker op. Komt mooi uit want de biasbandjes zijn onderweg..
;o)

Pierelantijntjes zei

Hoi Margreet,
Jaja ik ben er weer (een beetje) ;-)
Wat wordt je quilt prachtig zeg!!!!
Wat fijn dat het goed gaat met Kyra. En je stokjes hart is echt schitterend! Heel origineel. Ik heb nog een season over een vrouw die tasjes maakt van schotse dekens. Ik heb m bewaard, want ik vont t erg inspirerend.
Wie weet tot snel.
Een heel fijn weekend,
groetjes Ester
ps: Ik ga snel ff bij je koopwaar kijken.

quilting Jeannet zei

Je quilt ziet er prachtig uit Margreet, en je hebt gelijk, het voelt zoveel anders aan als het is doorgequilt. Je kan toch ook de patronen op je eigen weblog zetten?

groetjes, fijn weekend! Jeannet

Unknown zei

´t ziet er prachtig uit,
groetjes Berbel

Guusje, zei

Wat is het quiltwerk mooi, prachtig. Je ziet hem gewoon steeds mooier worden, dit vind ik altijd. En ja quilten is erg mooi en leuk om te doen.

Lida zei

Ja in Amerika zijn de stofjes goedkoper, maar als we allemaal onze stofjes daar zouden bestellen, dan bleef er hier geen quiltwinkel over, vandaar dat ik mijn lapjes hier koop en als het echt niet hier te krijgen is, ja dan ga ik pas in Amerika bestellen! Je quilt Ziet er trouwens prachtig uit!
Lida

yvonne zei

de kleuren komen prachtig uit .
En het quilten is zo fijn om te doen ....

Groetjes yvonne

Miranda zei

Schitterend is het aan het worden! Sterren blijven altijd stralen

Lee Prairie Designs zei

Everything is beautiful about this quilt. Wonderful stitches.

Yes, hand quilting is so much fun and rewarding.

Carolyn :)

veerle zei

Margreet,
Je quilt is prachtig! Ik hou er ook van om lekker aan mijn tafel de steekjes te zien verschijnen. Ik hou erg van je kleuren!!! :) Keep up the good work :)

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Miss Fiomat hallo! Ik hou van je blog :)! We hebben ook veel handwerk te delen n.n! Als u wilt kunnen we links uitwisselen ... Bezoek mij

www.editorialhilder.blogspot.com

Groeten uit Peru :D!

Francien zei

Prachtige quilt Margreet...heel mooi gedaan...en nu weet ik ook dat jij dezelfde bent waarvan ik de patroontjes gekocht heb...leuk hoor..ben al een tijdje volgster van je .groetjes Francien.

jolanda zei

Wat wordt het schitterend! Ik vond hem al zo mooi, maar hij wordt alleen maar mooier nu hij doorgequilt is.
Ik ga toch ook eens kijken op de site waar jij je stofjes bestelt. Ik wil graag gaan beginnen met Scandinavian Christmas van Lynette Anderson en wie weet kan ik daar geschikte stofjes vinden.
groetjes, jolanda

Carin zei

Wat ziet die quilt er prachtig uit.