maandag 16 augustus 2010

De Maandlapjes: Augustus

Terwijl het buiten wel herfst lijkt en de regen soms met bakken de lucht uit komt, wl ik jullie toch nog mijn maandlapjes van de maand Augustus laten zien.
Primitive Calendar:

Country Calendar:

Intussen ben ik al lekker gevorderd met de Cat Quilt BOS.Ik moet alleen nog het lieveheersbeestje en de bloemetjes voorzien van een paar steekjes. Het wordt een heel leuke quilt volgens mij! Van de week zal ik het resultaat showen. Op dit moment zit ik met smart op de instalateur te wachten: we hebben namelijk al een tijdje last van lekkage in de badkamer. Zo erg dat het door het plafond heen drupt de bijkeuken in. Overal liggen handdoeken en als je niet uitkijkt sta je in een plasje water....brrrrr.....Ik baal er inmiddels stevig van, al die nattigheid. Hopelijk valt het mee, maar ik heb er een hard hoofd in.De instalateur zal bij het bad beginnen te breken en kijken of hij het lek kan vinden en dus zullen er flink wat tegeltjes in de badkamer sneuvelen en we hebben geen reserve...Volgens DH is het allemaal verzekeringswerk en moet ik me niet zo druk maken.(hmmmm) De jongens zijn vanochtend met frisse tegenzin naar school vertrokken. Ze krijgen beiden een nieuwe juf en omdat ze een nieuwe school gaan bouwen zitten ze voor een jaar in units. Ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden. Gisteren zijn we even gaan kijken op het plein: het oude gebouw is helemaal weg en ook de gymzaal staat er niet meer. Wel is het nieuwe gebouw al uitgezet, de jongens kunnen het goed volgen vanaf het schoolplein. Straks komen ze vast vol verhalen thuis! Fijne dag!

6 opmerkingen:

Ellie's Quiltplace zei

Wat leuk, je maandquiltjes!
En succes met de laatste steekjes van je BOSblokken.

Wat vervelend van de badkamer zeg! Tsja, het mag dan wel verzekeringswerk zijn, leuk is het gewoon niet. Hopelijk weten ze het lek snel te vinden.

Hubertine zei

Lieve quiltjes!
Succes met je lekkage! Altijd vervelend als alles overhoop wordt gehaald!
Jouw kiddies al weer naar school, zo'n vakantie vliegt voorbij! Mijn pubers liggen nog in bed! Hebben nog een week. Lekker rustig....hahaha.

Dorine zei

Leuke lapjes weer en ja vervelend die lekkage.
De jongens weer nar school dan begint het gewone leven weer.

Mascha zei

Leuke maandquiltjes. Het is altijd weer wennen zo na de vakantie.
Groetjes Mascha

ria vogelzang zei

Nou, ik hoor het al: kommer en kwel! Wat een gedoe je badkamer zo nat....... Succes hoor, ook met de jongens op school. Het is toch altijd weer wennen na de vakantie..... Ik deed dan altijd wat speciaals na zo'n eerste schooldag: een ijsje eten na school of patatjes als avondeten ofzo!
Sterkte dus vandaag en geniet ze van je lieve quiltjes!!

Marjan zei

Schattige maandlapjes!
Nou, wat een gedoe is dat zeg: water waar het niet hoort te zijn, iets vervelenders kan je je bijna niet voorstellen... Heel veel sterkte ermee!