dinsdag 24 augustus 2010

Waar gaat deze doos naartoe ??

Vorige week kreeg ik een berichtje van Dorry, ze had een vraagje aan mij...Ik was natuurlijk erg benieuwd wat dat was. Nou, Dorry had gezien dat ik alle blokken af had van de Primitive Calendar en dat vond ze zo leuk dat ze er in het najaar een BOM van wil gaan maken. Van 't weekend heeft ze open dagen en dan zou het zo leuk zijn als de quiltjes er zouden hangen als voorbeeld.
Ik vond dat superleuk natuurlijk, maar ook wel erg spannend. Helaas is Tilburg een heel eind bij mij vandaan en dus besloot ik alles op te sturen. (ook al zo spannend) Maar het komt vast goed, ik heb er alle vertrouwen in. Dus: als jullie tijd hebben, ga dan komend weekend langs in Tilburg bij Quilt it & Dotty. En ik zou het superleuk vinden als jullie laten weten hoe jullie ze vinden!
P.S.: de doos is goed aangekomen (pfffft...) en er is enthousiast op gereageerd. Er is al veel interesse in de BOM. Leuk om te horen!!

5 opmerkingen:

Pierelantijntjes zei

Oooh wat hartstikke leuk Margreet!! Ik weet hoe mooi de lapjes zijn dus daar zal veel respons op komen. Ik hoop dat alles goed gaat net de post enzo, maar dat zal vast wel.
Groetjes van Ester

La Maison zei

Jammer, Tilburg is ook voor mij ver weg.
Best spannend om je lapjes op te sturen en ik denk dat je blij bent als ze weer terug zijn.

Groetjes
Hermine

quilting Jeannet zei

Wat leuk Margreet, je hebt ze ook wel heel erg leuk en keurig gemaakt.

groetjes, Jeannet

Guusje, zei

Wat ontzettend leuk dat ze daar gaan hangen dit weekeinde. Helaas kan ik er niet heen maar ik weet zeker dat er bewonderaars van zijn.

Anoniem zei

Wauw, wat een eer voor je! Ik snap dat je het spannend vindt, dat ze "op reis" gaan! Helaas is Tilburg ook voor mij te ver. Ben wel benieuwd naar de reacties!
Groeten Jeanet