vrijdag 20 augustus 2010

Stitchery van Cindy

Eerst wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor die lieve reacties die jullie op mijn vorige berichtje hebben achtergelaten. Hartstikke leuk! We vonden het allebei heel erg fijn om te lezen. Uit eten is er helaas niet van gekomen, de jongste DS was met zijn vriendje naar een spelletjesmiddag bij de voetbalclub en was erg laat thuis. Tja, zo gaat dat hè, als ze wat groter worden. Maar we houden het tegoed hoor!! Wel kregen we van mijn ouders een bos witte roosjes en van de ouders van DH een heerlijke doos bonbons. Niet verkeerd, toch!?

Tadaa... ik ben meteen ook maar aan iets nieuws begonnen, na de Cat Quilt vond ik het eigenlijk wel leuk om een stichery te maken. En bij Cindy zag ik een leuke op haar site staan. Meteen uitgeprint en op de stof overgetrokken. Daarna heb ik er vlieseline H200 achter geplakt voor de stevigheid en het doorschijnen.

Na een avondje TV kijken samen met de oudste DS naar "Speed 2" ben ik al een aardig eindje gekomen:
Gisteravond was het nog zulk lekker weer en zijn we met z'n allen nog een poosje naar het strand geweest. Lekker even lopen en daarna een ijsje bij de strandtent eten. Zo is het toch nog een beetje vakantie. Toen we thuis kwamen lagen deze twee gebroederlijk te pitten bij de achterdeur:

Schattig hè!? Waren ze altijd maar zo lief voor elkaar....Fijne dag!

6 opmerkingen:

Dorine zei

Hallo Margreet,
ziet er weer leuk uit.
en met wat voor garen doe jij de stichery.
Ik gebruikg sreeds DMC splitsgaren en dan 2 draadjes , mar ik zie bij jou een rolletje liggen.
En erachter strijk ik versteviging van strijkkatoen gaat heel goed.
succes met dit mooie hart

Margreet zei

@ Dorine: ik doe de stitchery met Venne Cotton, kleur 3039. Te koop bij Atelier Bep. Het werkt heel fijn. Groetjes, Margreet

Hubertine zei

Haha...lekkere rustige film om bij te stitchen......Het ziet er heel lief uit je stitchery! Net als die twee schatjes voor je deur! FIjn weekend! Hubertine

Wilma Kuin zei

Leuke stitchery!!

Pierelantijntjes zei

Wat wordt ie leuk Margreet. Ik ben er nog steeds niet aan begonnen. Heb gisteren ook met oudste naar speed zitten kijken. Morgen weer naar de voetbal, dan is alles weer bij het oude.
Fijn weekend,
Groetjes van Ester

Guusje, zei

De stitcherie is een leukerd en alsnog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Gelukkig is het lek ook gevonden nu nog even wachten en alles ziet er weer tip top uit.