dinsdag 9 februari 2010

Aanrader

Ik weet natuurlijk niet hoe het met jullie zit, maar ik houd heel erg van lezen. Vooral als ik een boek heb waar ik me helemaal in kan verliezen. Soms begin ik in een boek en dan denk ik al na een paar bladzijden: dit gaat'm niet worden. Het verhaal is dan vaak te langdradig en dan lukt het gewoon niet om mijn aandacht vast te houden. Natuurlijk heb ik mijn favoriete schrijfsters, maar je wilt toch ook wel eens iets anders proberen hè! Maar meestal val ik toch terug op mijn lijstje. En vorige week hadden ze bij onze bieb een nieuw boek van Lynn Austin: "Eindelijk Thuis". Een prachtig verhaal over 3 zussen die uit Zweden emigreren naar Amerika in 1897. Barre omstandigheden en veel ellende natuurlijk maar ook een verhaal van hoop en liefde. Ik ben nu nog maar op de helft, maar hij is echt heel erg mooi! Jullie snappen natuurlijk dat er overal waar ik maar even tijd heb, gelezen wordt; onder de koffie/thee, koken, eten, in bed enz.
Heerlijk! Bijna jammer dat er altijd weer een eind aan komt....Maar gelukkig heb ik dan mijn lijstje nog! Groetjes, Margreet

2 opmerkingen:

Pierelantijntjes zei

Hoi Margreet,
Ik heb het boek ook gelezen. Echt prachtig! Ik vond het gewoon erg dat het uit was.
Veel leesplezier,
groetjes van Ester

supergoof zei

Bedankt voor de tip!
:o)