maandag 1 februari 2010

Nieuwe maand



"Time flies when your having fun" Voor je het zelf in de gaten hebt is het al weer Februari. En dat betekent voor mij het wisselen van mijn maandlapjes die ik gemaakt heb: Vorig jaar deed ik mee met de BOM van Ellen: de Country Calendar. En dat jaar daarvoor heb ik met een workshop meedaan in Brielle. Een hele leuke, bedacht door Dorry van Beers: De Primitive Calendar. Beide heb ik met heel veel plezier gemaakt.
Eigenlijk moet je als je ze af hebt altijd een beetje afkicken....Gelukkig gaat Ellen een nieuwe BOM starten, in juni. Dat is dus nog even wachten.
Zaterdag heb ik erg mijn best gedaan om mijn lapjesdeken af te krijgen, ik ben lekker bezig zeg maar. Maar helaas is het niet gelukt. Er gaat erg veel tijd zitten in het met de hand vast zetten van de bies. Het is ook een saai klusje. Morgen meer over mijn lapjesdeken.
Groetjes, Margreet

7 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Via Elly's quiltplace beland ik hier op je gloednieuwe blog. Pas op, dat is een tijdverslindende maar erg leuke hobby erbij. Ik zet je link op mijn blog en dan kom ik vaker bij je kijken

Mieke E. zei

Hallo Margreet,

Proficiat met je nieuwe blog !

Ik kom zeker eens vaker lezen.

Ik heb de BOM van Ellen ook gevolgd, maar ben er nog (lang) niet klaar mee ...

Groetjes

Mieke

ria vogelzang zei

Hallo Margreet, ik kwam je berichtje bij Supergoof tegen! Leuk dat je ons quilters in blogland komt versterken!
Je hebt al gemerkt dat quilten verslavend werkt.....? Nou: bloggen ook (en al helemaal over quilten..... ;))
Veel plezier en ik meld me even aan bij de Volgers, dan zie ik je updatejes vanzelf.
Fijne dag!

quilting Jeannet zei

Hoi Margreet, wat een leuk kalendertje van de primitive kalender, als ik dat weer zie bij jou...ik ben helaas gestrand bij januari......misschien toch weer eens oppakken.

groetjes, Jeannet

Pierelantijntjes zei

Hoi Margreet
Ik blijf ze leuk vinden die mini quiltjes. Ik heb die patroontjes van Ellen ook liggen. Ik hoop ze ook nog eens te gaan maken. Maar ja, tijd he? Inderdaad: time flies when you're having fun
Groetjes van Ester

Sabine.v zei

Succes met je blogje ! Deze blogs lezen werkt al even verslavend als patchwork... Je quiltje met vogeltje en brievenbus doen mij denken aan de siggies die hier liggen te wachten. Doeiii !

Liesbeth Wessels zei

Leuke kalender quiltjes. En gezellig om op te hangen toch ? Ik zie op jouw site dat je ook de SBS maakt. Daar ben ik ook regelmatig druk mee bezig. groetjes van Liesbeth