dinsdag 23 februari 2010

Naaiklusjes

Vanmiddag moet het er maar eens van komen: De verstel-klusjes. Al een hele poos liggen er diverse broeken en truien op me te wachten die nodig gemaakt moeten worden. Maar ja, hoe gaat dat....Je begint met een broek op je naaitafel te leggen, dan komt daar een kapotte trui bij, nog een speelbroek, een paar sokken met een gaatje, wat handdoeken die je even moet aflocken zodat ze als oude handdoek gebruikt kunnen worden en ongemerkt groeit de stapel.

Totdat ik er eigenlijk geen "gat" meer in zie en besluit dat het er goed ligt. En nu vind ik dat het er lang genoeg gelegen heeft: Nu moet het gebeuren!! Eerst een lekker bakkie thee en een flinke punt appeltaart (ja, ja, zelf gebakken!) en dan ga ik er aan beginnen. Nou ja, als het klaar is mag ik weer lekker een paar sterren knippen. Leuk vooruitzicht toch?
Fijne dag! Groetjes, Margreet

4 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Brrrr! Wat een moed van je!! Wel heel goed, hoor! Ik wacht ook altijd tot er een echte "verstel-bui" komt..
Veel succes en geniet van je appeltaart! ;))

Betsie zei

Hééél herkenbaar, bij mij lig ook alweer een hele stapel!
En als je er even voor gaat zitten, is het eigenlijk zo gepiept, dan denk ik; waarom laat ik het zo lang liggen!!!!!!!!!!

martine zei

Zolang er geen kapotte ritsen bij zitten vind ik het nog wel leuk maar anders....

Pierelantijntjes zei

ja, erg he? dit zijn klusjes die blijven ook bij mij het langst liggen.
groetjes van Ester