maandag 8 februari 2010

BOM Civil War 2010

Op de weblog van Guute zag ik een hele mooie BOM staan: Civil War 2010. Ik was er meteen helemaal flieft op. Wat een mooie kleuren en niet al te moeilijk. Een leuk nieuw project, vind ik. Ik ben gelijk aan de slag gegaan met het eerste patroon,al lukte het niet eerst niet zo goed met downladen. Maar al gauw bleek dat ik me eerst moest aanmelden bij Scribd en daarna gaat het van een leien dakje. Het patroon uitgeprint en toen heb ik hem met een inch lineaaltje op ware grootte getekend op ruitjespapier. Daar werk ik graag mee en dan plak ik de malletjes op schuurpapier, dat gaat héél goed! Toen kwam het leukste gedeelte: Stofjes uitkiezen uit "de voorraad"! Alles weer even door je handen laten gaan en kijken welke het beste erbij passen. Heerlijk! Daarna teken ik de malletjes op de stof en knippen maar. Dit is het uiteindelijk geworden:
Ik heb al een beginnetje gemaakt met in elkaar zetten en hij wordt erg mooi al zeg ik het zelf.
Wie doet er nog meer mee? Aan de zijkant van mijn blog staat een link naar haar site. Ik ben benieuwd! Groetjes, Margreet

6 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Leuk Margreet, je hebt een mooie start gemaakt. Ik vind deze BOM erg leuk maar heb nog teveel andere projecten, dus ik doe er niet aan mee maar geniet graag van wat anderen er van maken!

martine zei

Ik doe ook niet mee maar ik ben wel erg benieuwd wat iedereen er van maakt.

katrien zei

Heel mooi gaat je blokje worden.Ik ga ook meedoen,ben wel nog niet gestart,wacht nog op wat stofjes.

Nelleke zei

hallo Margreet je blok ziet er goed uit.groetjes Nelleke

Anoniem zei

Ha crea bea zus,
Ik snap niet hoe je het allemaal voor elkaar krijgt, dat gepriegel, maar ik vind het errug knap!
En je blog ziet er goed uit zeg!
Kus van je zus

Pierelantijntjes zei

Hoi hoi
Dat ziet er indrukwekkend uit hoor. Leuk als je weet dat er meer mensen met hetzelfde projectje bezig zijn.
Groetjes van Ester