vrijdag 26 februari 2010

Nog een Award

Gisteren werd ik blij verrast door Ria, zij gaf mij de "Beautiful Blogger" Award. Ik vind het heel leuk, 2 awards in één week !
Ook bij deze Award horen een paar regels: Je moet hem aan 7 mensen doorgeven én 7 eigenaardigheden/eigenschappen over jezelf vertellen.
Ik wil deze Award graag doorgeven aan:

1. Ester; zij gaf mij de moed om deze blog te beginnen en ze heeft zelf een hele mooie blog
2. Bep; zij maakt zúlke mooie en gezellige dingen, ik word er altijd blij van
3. Bellavien; een Hollandse die in Zweden woont en een héle leuke blog heeft
4. Camille;want zij heeft een heel inspirerende blog
5. Lintine; zij heeft een leuke blog, kijk zelf maar
6. Conny; want zij maakt hele mooie quilts
7. Jeannet; ik weet het, je houdt er niet van, maar ik vind je blog Beautiful

Nou, en dan nu mijn eigenaardigheden/eigenschappen:

1. ik hou erg van rust
2. ik vind héél veel dingen leuk en wil dan ook aan 3 dingen gelijk beginnen
3. ik heb inmiddels een heuse verzameltic van lapjes
4. en een enorme quiltboeken verzamelwoede
5. ik doe het liefst boodschappen op de fiets, ook al staat er teveel op mijn lijstje
6. ik vind mijn quilthobby soms belangrijker dan mijn huishoudelijke klusjes...
7. ik hou heel veel van mijn DH en 3 DS

Pffft... dat is een lang verhaal geworden! Ik hoop dat jullie het allemaal leuk vinden, geef hem maar weer door aan anderen! Fijn weekend iedereen!! Groetjes, Margreet

6 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Ohhhh, Margreet, ik vind het vreselijk aardig van je, maar dan ook nog al die eigenaardigheden opbiechten........ik heb er zo veel, alleen dat s,nachts wakker liggen al...errug...Ik was gisteren nog in Ouddorp en Goedereede met man en zoon, nog aan je gedacht,ik heb het idee als ik zo door Goedereede wandel dat er toch wel veel een beetje bijzondere mensen wonen als je zo overal bij al die schattige huisjes naar binnen kijkt, leuk hoor! ben vast langs het huis van Esther gelopen.

Groetjes, Jeannet

ria vogelzang zei

Je hebt hem echt verdiend, hoor! En leuk om je eigenaardigheden/eigenschappen te lezen......
Geweldig om te zien dat wij, quiltsters, zoveel op elkaar lijken, qua eigen-aardigheden...... ;)
Geniet van je dag!

basiclabelSweden zei

OOOh wat leuk, en nu zit ik met rode wangen 1 omdat ik aan het koken en bloggen ben hahaha... en 2 omdat het zo liefs is deze award in onvangst te nemen. Heb hem afgelopen periode 2 keer mogen ontvangen zo lief van je:)

Scroll maar even terug in februari op de blog!

Herken veel van jou punten ook in mij zelf en vind het super dat je graag bij mij op de blog komt in Zweden.

Een grote Kram ;) uit Zweden

Pierelantijntjes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Pierelantijntjes zei

Hoi Margreet,
Dank je wel voor de award. Wat lief. Nou jou blog is ook prachtig! Ik vind het ook extra leuk omdat ik al die mooie quilts die jij maakt in het echt kan zien.
Ik ga de award op mijn blog plaatsen en zal ook proberen wat eigenschappen over mezelf op te biechten.
Fijn weekend, groetjes Ester

bep zei

Goedemorgen Margreet,ik lees net van je Award die ik heb gekregen,heel lief van je.
Het is voor mij ook lastig om Awards uit te reiken,vind heel veel blogs inspirerend ,maar vooral de vrouwen die soms stilletjes aan mijn kraampje of in mijn winkel komen met de meest prachtigste dingen die zij gemaakt hebben en zich er heel rijk mee voelen,ik herken dat van vroeger toen ik van bij elkaar gescharrelde tweedehands materialen de meest mooiste dingen maakte,dat was echt scoren hoor,groetjes Bep