donderdag 11 februari 2010

Quiltmania


Voor mijn verjaardag had ik van mijn schoonzusje een boekenbon gekregen. Eigenlijk meteen al wist ik dat ik die zou gaan inwisselen voor een Quiltmania. Zelf koop ik die namelijk niet zo gauw, omdat ik het best een duur blad vind, maar als je zo'n bon krijgt is het wel heel leuk om er een op te halen. Ze zeggen wel eens: "het geld brand in je zak" nou zo was het met de boekenbon ook. Hij lag daar maar te lonken op mijn tafel en gisteren heb ik er dus de Quiltmania mee gekocht. Er staat een interview in met Judie Rothermel, een verslag van dé Quilttentoonstelling in Houston en natuurlijk weer een paar mooie patronen zoals deze huisjesquilt met blokjes:



Of deze: "Charleston" : niet al te moeilijk en hele mooie kleuren.



Jullie hadden vast al in de gaten dat ik heel erg houd van oude antiekerige stofjes; met donkerrood, bruin, oker en oud-blauw. Deze quilt heeft het allemaal! Ik moet me nu echt inhouden, want ik begin er zó aan. Maar nu ga ik eerst bij een lekker kopje thee genieten van al het moois wat er in staat! Groetjes, Margreet

5 opmerkingen:

Pierelantijntjes zei

Hoi Margreet

Dat is een mooi cadeau zeg. Nou genietse hoor.
Groetjes van Ester

quilting Jeannet zei

Ik vond hem ook zo mooi Margreet, er staan er wel drie in die erg mooi zijn, die log cabin van de voorkant alleen al....
ga je nog naar Rijswijk of sla je over ? Ik ben er ook nog nooit geweest eigenlijk, is voor mij dus de eerste keer, ik ben niet zo "beurzerig"van nature....vind het vaak te druk, maar ik geloof dat ik nu zondag samen met mijn vriendin daar ben, want iedereen gaat zaterdag en vrijdag, wat zullen we een keus hebben met de broodjes.........

groetjes, jeannet

ria vogelzang zei

Ik heb de Quiltmania net vanmiddag gekregen! Dus leuk om eigenlijk op je blog de inhoud te zien (haha). Ik had er nog niet in gekeken; ik wilde eerst even op internet jullie allemaal bezoeken....... (grappig, he?)
Leuke quilts staan er dit keer in; ik moet ook maar eens even goed naar die huisjes kijken... Leuk!
Eigenlijk koop ik dit blad altijd wel, want ik vind het echt heel goed. Maar deze keer was het hier in de boekhandel al uitverkocht, dus ik heb hem besteld in Oldenzaal, bij Lohuis-Tijhuis. Ga gauw even kijken!
Veel plezier!

Guusje, zei

Wat leuk dat je dit blad hebt gekocht want er staan idd heel erg mooie patronen in.

Madammeke Ongeduld zei

ik koop ook deze boeken en nog veel andere moet ze wel aan kant leggen wegens teveel ander werk maar ooit begin ik eraan